Obiectivul disciplinei este de a dezvolta cursantului compeţente în domeniul integrării sistemice a fabricaţiei pe infrastructuri tehnologice asistate/comandate de calculatoare
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul disciplinei este de a dezvolta cursantului competenţe privind elementele de bază ale activității inventive. Conținutul disciplinei se referă la metode și algoritmi de stimularea pentru activitatea inventivă. Sunt prezentate rezultatele protejate ale activității inventive (brevete, desene și modele industriale, mărci). Ținta noastră este ca, după urmarea cursului și activităților practice asociate, fiecare cursant să devină autor/coautor pentru un obiect de proprietate industrială.
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul disciplinei este de a dezvolta cursantului competenţe privind elementele de bază ale activității antreprenoriale. Sunt prezentate principiile de bază ale managementului pe baza indicatorilor de performanță, managementul relațiilor cu clienții, management financiar, management al resurselor umane.
Intenția principală a cursului este de a dezlanțui în cursant tendința de a deveni antreprenor.
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul disciplinei este de a furnizeaza cursantului noţiuni de bază privind planificarea resurselor și analiza LCA (Life Cycle Assessment) in sistemele organizaționale moderne.
Intenția principală a cursului este de a familiariza cursantul cu un sistem noțional privind:
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul disciplinei este de a dezvolta cursantului compeţente în domeniul managementului pe baza performanţei şi despre modul de abordare a problematicii resurselor umane în acest context
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul disciplinei este de a dezvolta cursantului competenţe privind elementele de bază ale modului de organizare a fluxului informaţional care sprijină managementul fabricaţiei. Sunt prezentate, de asemenea, arhitecturi de aplicaţii informatice pentru managementul resurselor (ERP), metodologii de implementare, metode/instrumente de management a sistemelor informatice.
Titular Disciplina: Petru Duşa
Obiectivul cursului este de a furniza cursantului cunoştinţe despre sistemele de operaţiuni ca activităţi desfăşurate în structurile organizaţiilor, activităţi prin care se transformă resursele în bunuri şi servicii. Aria de manifestare a planificării resurselor este foarte largă cuprinzând proiectarea sistemului de operaţiuni, proiectarea proceselor, alocarea resurselor, controling, mentenanţă, calitate.
Titular Disciplina: Andrei Marius Mihalache
Obiectivele disciplinei:
Transmiterea de cunoştinţe şi formarea de competenţe în legătură cu modul de identificare a unei teme de cercetare, de formulare a temei, de dezvoltare a cercetării ştiinţifice şi a aplicaţiilor practice ale acesteia;
Iniţierea şi familiarizarea cursanţilor în legătură cu aspectele concrete ale materializării unei cercetări ştiinţifice.
Rolul acestei platforme este de a se constitui într-un instrument de lucru pentru cei interesați de dezvoltarea unui sistem de competențe necesar unui specialist în domeniul ERP (Enterprise Resources Planning). Activitatea se desfășoara sub îndrumare (coaching).
Titular Disciplina: Petru Duşa
Rolul acestei platforme este de a se constitui într-un instrument de lucru in vederea elaborarii unui proiect ERP (Enterprise Resources Planning), pe baza de scenariu, pe platforme SAP (S4H; IS-U). Activitatea se desfășoara sub îndrumare (coaching).
Programul doctoral este organizat pentru a permite urmarirea activitatii saptaminale a doctorandului (prin publicarea rapoartelor de documentare precum si publicarea rezultatelor pentru alte activitati asignate). Este posibila, de asemenea, publicarea rapoartelor de cercetare.
Conducător de doctorat: Petru Dușa
Misiunea platformei este de asigurare a instrumentelor de comunicare modernă în activitatea didactică
Building the Skills Needed To Build Value
Du | Lu | Ma | Mi | Jo | Vi | Sâ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Azi Friday, 2 May 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |